Thursday, November 4, 2010

kekasih yang tak dianggap

aku mentari tapi tak menghangatkanmu
aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan
selalu itu yg kau ucapkan padaku

sebagai kekasih yang tak dianggap
aku hanya bisa mencoba mengalah
menahan setiap amarah
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapa
sebagai kekasih yang tak dianggap
aku hanya bisa mencoba bersabar
ku yakin kau kan berubah


Hensem dop lagu ni........hahhha....yang berkasih-kasihan...yang bercinta-cintaan tapi jangan bercumbuan sudah......haram...xbaik....Tuhan marah......lirik lagu ni mmg mantap. nak2 yg atas 2....kalo buat sajak pon boleh......tapi  macam 2 la kan...bila manusia memuji manusia.....semuanya ye cantik..semuanya elok...xde langsung yang tak molek....hurm....kadang2 2 cube kita fikir..sapa bila menda ni semua.......kita pon tao..adakah kekal...atau sampai tengah jalan...kadang2 cube kita pikir.....kita memuji sngat org kita syg...p adakah kita sedar atau buat2 xsedar,,,xpe la....manusia...lupa....alasan..semua 2 ade....ambe pon same.....p xpe la....jnji lagu ni bez..........hehhe.....sempoiiiiiiii!!!!

No comments:

Post a Comment