Monday, January 9, 2012

Malamku kesiangan.....

Bersawang....bersawang....berlabah-labah dah blog aku ni....bukan xnak update kemaskini.Masa tidak mengizinkan.Berbalik pada tajuk aku tu yang paling terbaik dalam hidup aku..kononla.  Hidup seorang pelajar U la kononya masa-masa exam ni. Siang Tido..Malam...PEH!..main game...study tu sikit2 la.....ok...musim2 exam ni aku berani jamin la ramai gile yang tak tido...buktinya...jeng2..

1) Ramai je lepak kedai mamak pukul 3-4 pagi
2) Lampu bilik2 member aku...kolej2 semua terang benderang
3)Time jawab exam ramai je keluar awal (betoi2)
4) Mata bengkak2 je budak2 ni datang jawab exam
5)Siang kurang da orang....bese ramai je duk mesyuarat2 kat bitarasiswa...skang da xde...haaa!
6)Ramai je online FB pagi2...
7) Kalu geng2 laki kompem2 la da tapau sume PES 2012 kan....
8) Pompuan...ala,,,,mcm xbiasa...mengumpat la 2.....ops!study...keh2

                                                                comellllnyeee......!!


Itulah antara 8 sebab yang aku fikir sendiri serta buat-buat bijoook...(nada kena betul)..Aku pun ade tinggal 3 paper lagi.agak bez la nk jawab ye...org sume ada yang da habis aku xkisah pun dorang da habis ke ape...yg aku kisah ye apa pasal aku tak boleh tido malam ni....Tension2! Da berbuih buah hati  duk marah....macam ni jugak....hahhahahha........OK la...itu je aku nak tulis.....Selamat Berjaya jawab exam....aku je..korang tak payah....

2 comments:

  1. byk2 tu..ak suke "serta buat2 bijoook.." ak trbyg ko ckp tu depn ak..haha..xpa ko xbyk stdy pon..hebat kn..tiap sem dean list..hohoho

    ReplyDelete